fredag 19 juni 2009

Läsvärt, från 4 bloggar

Midsommar och vädret talar för "inte någon sol i år". Men med två bloggar kan man hålla sig sysselsatt. Traditionella medier skriver inte något vettigt idag tycker jag så för att bidra till lite läsning vill jag lyfta dessa bloggar idag.

Badlands Hyena
, Tjuvar läser bloggar så att de vet vem de kan råna, men som tur är så har vi FRA lagen till hjälp. Och visst är det som hon säger, mer öppet internet skadar bara människan så nu kan du som har stuga i Norrtälje inte njuta längre. Du ska ständigt gå med Ingmar Bergman ångest a lá "Det Sjunde inseglet" Läs Mer.

Saab bör få ett nytt namn, mitt förslag är att vi röstar för namnet "Saabinsägg" tips från Krohniskt.

Med finess funderar blogge på
"varför blogga" och fylla ett tomt digitalt ark med dynga som ett fåtal människor läser med alla möjliga sexuella läggningar och fritidsintressen. Jag vill dock påpeka till dig blogge att det är mer vettigt att läsa den dynga du skriver än att se på McGyver kl 07:10 på midsommarafton. Fortsätt annars jä_lar. !!!

Min gamla hemkommun där jag är född är åter på väg till konkurs om man läser Robert Noord (oppositionsråd Haninge kommun). Ja den gick i konkurs på 90 talet om jag inte missminner mig och så verkar det bli igen. Plats 247 av 290 kommuner. Aj aj aj, inte nu igen.


, ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar