torsdag 1 april 2010

Nytt domän (igen)

För att strukturera om på bästa sätt så kommer den här bloggen få ett domän som är i linje med det jag har skrivit årets gång och kommer skriva mer om.

www.galnasammhallet.se är mer i linje med det som kommer tas upp på bloggen framgent. Lite av "galet tänk" och högst personlig med fria tankar. Generation Y får en ny plattform (Wordpress) med adressen, nicklasgenerationy.se. Där tar jag vidare politik på lite mer allvar, i kant med "krönikor". Bloggen Sökmotormarknadsföring Larenholtz är dock oförändrad tills jag har fått för mig något annat galet.

För att ta vidare galenskapen så fick det bli två m i ordet "sammhället". Pga av att det jag hade som högsta önskemål var upptaget. När jag satt i spånar-hörnan så blev det två m och jag som hade ordet Galna i periferin tyckte det passade in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar