torsdag 4 december 2008

En genuin generation Y

Vi två är tänkarna till bloggen. Jag är 28 år och min dotter 2,5 år. Med lite mer perspektiv på livet (växer dagligen) åsidosätter jag inte min familj i mitt tyckande. Jämställdhet, politik, samhälle tycker jag är intressant.

Med uns av våldsamhet säger jag vad jag tycker och förbehåller mig rätten att tycka något idag, som man sedan kan se som helt fel tänkt när man har fått perspektiv i "frågan/ämnet".

På detta bollplank vill jag få ut mina politiska åsikter, skriva om jämställdhet, vad våra politiker har för sig. Politik i största allmänhet samt övervakningssamhället som blir allt större.

Jobbar som förmedlare och rådgivare inom sökmotormarknadsföring på Searchfactory då jag vägleder företag till en leverantör efter företagets behov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar