söndag 7 december 2008

Generation Y= teknisk kunnig

Men inte alla gånger det faller väl ut. Det skrattas febrilt tror jag om mitt bilkörande och lokalsinne även med en Gps. Jag kan erkänna här och nu att jag hittar inte ens med Gps, lite pinsamt när man har sin projektledare med sig i bilen då jag skyller på att få lite mer tid med honom så tar vi en genväg.

Idag då, försökt ge mig på och för att se hur det fungerar med banner på sin blogg. Just nu är jag osäker på om jag ska ha en banner. Men vill ändå testa, jag är dock för dålig när instruktionen inte är anpassad för Nicklas. Men länken är verifierad så det ska väl fungera inom kort. Det finns mer teknik som jag önskar fanns mer i Generation Y. Konsten att ta bort fläckar på kläder som är mer en regel att man får när man har barn som jag har. En dotter på 18 månader som gillar matkrig och så fort hon inte får som hon vill. Så ska allt hon kommer åt slängas åt alla håll. En av mina favorit T-shirtar har fått "Renskavsgryta"-fläck på sig. Farmor har säkerligen något tips hur man gör.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar