lördag 22 augusti 2009

Searhcfactory, Nicklas Larenholtz nya arbetsplats

Newsfactory har varit min arbetsplats sedan November 2006, där jag jag jobbade på affärsområdet uppdragsförsäljning (annonsförsäljning till Fastighetstidningen och Ingenjören). Newsfactory jobbar även inom Annonsproduktion/Tidningsproduktion, produktion av Bilagor och Tematidningar.


1 April 2009 startades Searchfactory (dotterbolag till Newsfactory) vars verksamhet är webbutveckling och sökmotormarknadsföring. Min huvudsakliga uppgift är förmedlare och rådgivare av sökmotormarknadsföring.

Marknadsföring på digitala sökmedier för mig är ett självklart alternativ som komplement till övrig marknadsföring som tex. varumärkeskännedom där du visuellt marknadsför din tjänst/produkt m.m. Det gäller även att synas när du blir eftersökt för att ta del av den business som förmedlas via internet. Mediet "vägledande marknadsföring" växer och det ska bli spännande framöver att få möta marknaden med Searchfactorys unika koncept i marknadsföring på sökmotorer som är komplext och relativt nytt.

Jag brinner för affärsområdet och tar min roll som "projektledare sökmotormarknadsföring" med stort allvar och ser fram emot att få berätta för alla hur marknaden ser ut och hjälper dig till rätt leverantör för dina behov på ett icke fördyrande sätt.


Se pressmeddelande om Searchfactory här.
Mer om Searchfactory på vår hemsida: www.searchfactory.se

Jag har även en blogg som privatperson om sökmotormarknadsföring där jag renodlar ämnet mer. Läs mer på min blogg om sökmotormarknadsföring

, , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar