torsdag 17 september 2009

Anna Anka, förargar feminister

Någon annan rubrik lyckades jag inte komma på i detta skrivandes stund. Men över 500 kommentarer på Newsmill-artikel om hemmafruar på så kort tid. Det måste vara rekord.


Jag håller till visso med dig att det är kontrasternas land, USA med den absoluta icke existens av "jantelag". Ingen får vara bättre, man får inte sticka ut, man får inte och man får inte. Där du är får man bara och så fort det går bra för någon säger man "Good for you", "It make´s me glad"

I Sverige ska alla ha det lika jävla dåligt........... Ingen får ha det bättre.


Att du behandlar din personal med respekt och med ledarskap inte med som en tyrann betvivlar jag inte. Jag skulle utan tvekan få mig en rejäl utskällning om jag förstår något av värde i kant med din gräsmatta.

Det du gör sämre är att du säger "alla" i tid och otid. Alla män är mycket sämre och alla män är inte romantiska. Jag tycker det är tragiskt att du inte träffade en enda man som var romantisk i Sverige. Att du tycker det är urtråkig med en pappa som tar ens barn i hand och byter blöja, utan de ser manlighet i andra saker. Dvs en "English key" i högerhand under diskhon, och är den som drar in alla pengar till hushållet.







Nicklas Larenholtz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar