torsdag 14 januari 2010

Jag ber om ursäkt Mona Sahlin

För ögonblicket så känner jag att ja har varit duktigt orättvis mot partiledaren Mona Sahlin. När jag ögnar igenom statistiken på av besökare via Google Analytics kan jag se att det blir en hel del besök från Google på frasen Mona Sahlin fifflar.

Det är dags för mig att be om ursäkt då jag bara har hängt ut Mona Sahlin och inte varit objektiv. Om någon tror att jag lägger större vikt i sakfrågan "en viss politiker av högsta rang fifflar" bara för den saken skull att hon är kvinna. Då har man missuppfattat mig, och jag har dessutom varit mycket otydlig.

Det är nämligen fler politiker som har handlat fel och "fifflat", exempelvis Anders Borg som inte gjorde rätt för sig, och fler politiker som dessa angående tv-licens som var ett hett ämne för dryga tre år sedan.

Det måste finnas någon måtta på vad som är i kant med "häxjakt" och "saklig nivå". Och det jag vill komma fram till är att höja nivån och komma till en mer "saklig nivå". Och höja kvoten "brett perspektiv".

, , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar