tisdag 10 mars 2009

Om, Mona Sahlin Fifflar

[Senaste inlägg i ämnet]
Fadime mordet Pr trick /09-03-25

Skattehöjningar från Mona Sahlin/09-03-27




Är det så här Socialdemokratin är? Filmen om Mona Sahlin
/ 09-03-10

Jag kan inte säga något annat än att Mona Sahlin ger en klar blid om vilka socialdemokraterna är. Göran Persson exempelvis pratade rött och basunerade vad de röd/gröna stod för. Men han levde som en blå borgare. Och lever idag som den värsta borgare av dem alla.

Hur svarar Mona Sahlin på filmen ovan?

Jag gnäller inte, jag är borgare. Göran Persson körde en borglig politik fastän många inte tänkte på det. Men vad är det för poltik Mona Sahlin för fram i dessa tider.

Filmen som är sammanställd av "någon", vill jag påpeka att jag har inte granskat filmens alla påståenden. Så jag lämnar utrymme för besökare att påpeka om något inte stämmer. Meddela det i sådana fall i kommentar fältet. Jag är även nyfiken på vad Socialdemokraterna vill få komma med i framtiden, Eu valet är inom kort bland annat. Men Mona Sahlin har även tappat kontrollen över sitt partis utveckling enligt Henrik Brors på Dn.

Blogg som ägnar utrymme om endast Mona: Mona Sahlin ljuger. Ger en klar bild på ett lätt sätt vem Mona Sahlin är. Är det så här den kommande Statsministern ska vara. Vad är det för parti hon leder?




taggar:, , , , , ,


_______________________________________
Nicklas Larenholtz, fri debattör och skribent. Nicklas Larenholtz är även författren av politik blogg som en förlängning av Generation Y. Sociala medier för mig är ett sätt att vara en del av samhället och för min del förkovra mig mer i politik m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar